בית תוכנה, פיתוח תוכנות

שימוש בתוכנות לשיווק דיגיטלי אוטומטי בעסק שלכם

כיום, קיימות בשוק מגוון רב של אפשרויות לעסקים הרוצים לפרסם עצמם במרחב האינטרנטי: החל מקניית מודעת פרסום באופן ישיר באתרים פופולריים, פרסום כתבות או מאמרים באתרים עם טראפיק גבוה, פרסום במדיה החברתית, פרסום בשיטת PPC, פרסום בגוגל, פייסבוק וכדומה. בנוסף, קיימות דרכים נוספות לפרסום עסקים כמו בין היתר שליחת ניוזלטר, תזמון סטטוסים, ושימוש בתוכנות לשיווק העסק שלכם באופן אוטומטי. במאמר הבא נתאר את האפשרויות הקיימות בפניכם שיכולות לסייע לכם להפוך את מאמצי השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם לאוטומטי.

 

תוכנות לשליחת ועיצוב ניוזלטרים

במידה ואתם מתחזקים רשימת תפוצה של לקוחותיכם, יש לכם את כתובות המייל שלהם ואת פרטיהם, ואתם מעוניינים להציע להם מדי פעם מבצעים ועדכונים, קיימות בשוק תוכנות לעיצוב ושליחה של ניוזלטרים המתאימות לעסקים קטנים וגדולים כאחת. ניתן לשלוח מיילים בודדים על ידי תוכנות אלו, וגם לשלוח עשרות אלפי מיילים בקליק אחד. היתרון הגדול שטמון בתוכנות אלו הוא התבניות הרבות  מתוכן אתם יכולים לבחור את עיצוב הניוזלטר שלכם, מה שמייתר למעשה את הצורך בשימוש בשירותיהם של מעצבים גרפיים. 

 

תוכנות לתזמון סטטוסים ופרסום במספר רשתות חברתיות

אם אתם מעוניינים לפרסם את אותו סטטוס, פוסט, מאמר או מוצר חדש שאתם משיקים, קיימות בשוק מגוון תוכנות שמאפשרות לכם לפרסם במקביל במספר רשתות בו זמנית, למשל בלינקדאין, טוויטר, גוגל פלוס וכיוצא בזאת. בנוסף, תוכנות אלו מאפשרות לכם לבחור מתי הסטטוס או הפוסט יפורסמו, לאיזה קהלים תוכלו לחשוף את הסטטוסים, וגם כמובן, יתנו לכם אינפורמציה וסטטיסטיקה לגבי הצלחת הסטטוסים.

 

תוכנות לניהול מאגרי לקוחות

מערכת לניהול מאגר לקוחות – CRM, היא כמובן בסיס להצלחה של כל עסק רציני. כך למשל, תוכלו לעודד לקוחות שלכם על ידי עבודת צוות של מחלקת השיווק של העסק שלכם יחד עם ניהול הלקוחות, תוכלו לתמרץ לקוחות מובחרים לפי אופיים, לפי הרכישות שלהם בעסק שלכם, תוכלו לשלוח להם מתנות בחגים וימי הולדת, ועוד. יחס אישי עושה את ההבדל.

 

תוכנות לשליחת הודעות סמס

קיימות בשוק מגוון רחב של תוכנות שמאפשרות גם שליחת הודעות במקביל לתכונות אחרות של שיווק. על ידי שימוש בתוכנות אלו תוכלו לשלוח סמס למספר רב של לקוחות במקביל, הודעות על מבצעים מיוחדים, שינויים בזמני פתיחה, וכדומה. 

 

שילוב של אנליזות וסטטיסיקות

כמעט כל התוכנות האוטומטיות באות עם דיווחים ודוחות סטטיסטיים. כך למשל, תוכלו לקבל מידע על אחוזי פתיחת המיילים או ההודעות ששלחתם ללקוחות, תוכלו לדעת כמה לקוחות למשל הורידו קופון מיוחד שפרסמתם, ועל ידי חיבור חכם של האונליין לאופליין – לחנות הפיזית, תוכלו לדעת יותר פרטים ויותר מידע על הלקוחות שלכם.

לסיכום, מאמר זה עסק בתוכנות בסיסיות שהופכות את מאמצי השיווק של העסק שלכם לאוטומטיות. שימוש בתוכנות אלו יכול לחסוך לכם זמן וכסף, אז אל תהססו – היכן שאתם יכולים – הפכו את פעולות השיווק שלכם לאוטומטיות.