בית תוכנה, פיתוח תוכנות

קידום בגוגל

האינטרנט מתקדם אלינו בצעדי ענק. כל מי שפקפק ביכולתו של העולם הוירטואלי על העולם המציאותי, מוזמן להתעדכן  בנתונים על השתלטותו הבלתי מעורערת של העולם הדיגיטלי על חיינו.
רק השבוע התפרסמה ידיעה כי ממש בקרוב יעדיפו אנשים לעשות קניות רק און ליין. רק בבלק פריידי השנה דובר על 136 מיליון בני אדם שעשו קניות ברשת, וכל שנה אם עוקבים אחרי הנתונים האלה הם עולים ועולים.

גם נתח הפרסום הגדול מתחיל לעבור לרשת. היום יש לטלוויזיה נתח יותר גדול מאשר נתח הפרסום בדיגיטל כי עדיין, למרות שאנשים גולשים הם גם רואים הרבה מאוד טלוויזיה, וזה כלי מעולה לפרסום, אבל בקרוב מדווחים המומחים יהיה שווין בין הפרסום בעולם הדיגיטלי לבין הפרסום בטלוויזיה, הממוקמת היום במקום הראשון מבין כל המדיות במציאות קרי: עיתונים מודפסים ורדיו.
לנוכח הנתונים הללו, סביר להניח שכל בעל עסק או חברה המצוייד באתר אינטרנט או בחנות מקוונת, ישקיע בקידום בגוגל, כי זה לא יקרה לבד. קידום זה משהו שצריך לעשות.

 

מה זה קידום בגוגל?

כשאנחנו אומרים קידום בגוגל , אנחנו מתכוונים לזה שכאשר גולש מקליד מילות מפתח, איך יהיה אפשר להגיע למצב שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש (כן זה קורה לכמה חברות עם מקדמים אורגניים גאוניים...!) או לפחות בדף הראשון, כי לפי מה שאנחנו מבינים, לדף השני גולשים אחוז קטן מאוד.

קידום בגוגל צריך לעשות באמצעות קמפיין אורגני שמעמיס על האתר שלך תוכן רלבנטי עם מילות החיפוש הכי מבוקשות בתחום שלך. המאמרים הללו כמובן חייבים להתפרסם בפורטלים ובאתרים הנכונים, להציע כותרת ותוכן ראוי ואז כאש הגולשים מגיעים אליהם, הם מגלים עניין ובהמשך עשויים (וזה קורה הרבה) ללחוץ על הקישור המופיע בתחית המאמר ולהגיע לאתר שלך.

אין דרך אחרת לבלוט ברשת, אין דרך אחרת להביא אליך גולשים מאשר לעשות קמפיין אורגני או קמפיין בגוגל באמצעות מודעות ובאנרים.

 

משהו חשוב על אתר שלא זז

קידום בגוגל הוא חובה במציאות בה יש ברשת מיליוני אתרים. אז אם מישהו מחפש מיתוג, או עיצוב לוגו, או שיווק בפייסבוק איך הוא יגיע אליהם אם הוא לא יעשה בעצמו שיווק בגוגל או במילים אחרות: קידום בגוגל.

קמפיין בגוגל כולל באנרים ומודעות המציעים לגולשים הצעה שאי אפשר לסרב לה. מחיר מיוחד, מבצע זמני, מתנה על כל קנייה ובעצם לא חשוב מה. הקמפיין אמור לגרום לגולשים ללחוץ על המודעה ולהיכנס לפרטים של השיווק. זה יכול להיות דף נחיתה שמחובר לבאנרים ולמודעות  וזה יכול להיות כניסה לאתר. בכל מקרה יש לזה חשיבות וגם יכולת למדוד את מספר הנכנסים וגם מספר הלידים שהתקבלו ואחר כך גם לדעת אם הם לידים חיוביים.

לידים חיוביים משמעם: שיש לכם לקוחות פוטנציאליים שהאירו פרטים ומעכשיו הכול בידיים שלכם.