בית תוכנה, פיתוח תוכנות

חשיבות העיצוב הגרפי בתהליך פיתוח תוכנות ואפליקציות

תוכנות הגרפיקה השונות הפכו את חיינו לאגדה שהתגשמה, יכולות הפיתוח בין אם באתרים ובין אם באפליקציות מקבלות תפנית משמעותית עם תחרותיות השיווק וחיפוש אחר המשקיע שייקח את הרעיון שלנו ל"טופ". האם לאיכות הגרפיקה ואיכות התוכנה הגרפית באמת ישנה השפעה כזאת הרת גורל על האפליקציות ושיווק התוכנות השונות?

העשור האחרון בעולם שיווק ה"אוף – ליין" וה"און - ליין" הוכיח וממשיך להוכיח לנו שאכן כן. בעל המאה הוא בעל הדעה? ומי מחזיק את בעל הדעה אם לא בעל הרעיון, מה שמוביל אותנו לאמן הגרפיקה, אשר לו הידע להעביר את הרעיון בצורה המלהיבה ביותר.

 

תכנון שמוביל לביצוע – תוכנות גרפיות לתוצאות מושלמות

פיתוח תוכנות דורשות גם יכולות גרפיות וטכניות גבוהות, קלות השימוש וידידותיות התוכנה למשתמש היא בין הפרטים החשובים ביותר שיש להציג בעת שיווק התוכנה. סביבת עבודה נעימה וברורה, תהליכים וממשקים נוחים מושפעים במקרים רבים מהיכולות והקודים הגראפיים בתוכנה. חשוב מאוד ליצור את תחושת הביטחון בעת השימוש בתכנה אשר תאפשר למי שקונה אותה "לגעת" באפשרויות השונות ללא חשש.

בנוסף, והרבה לפני המחשבה על הלקוח הסופי, המשקיע והמשתמש חשוב מאוד לחשוב גם על המפתח, כלומר, עליכם, יכולות הפיתוח ויעילות הפיתוח תלויות גם הן באפשרויות ובפיתוחים הגראפיים שמייעלים וסוגרים באופן יעיל את כל הקצוות והפינות של התהליכים.


שיווק יעיל מתחיל בגרפיקה מתוחכמת

אנחנו תמיד בודקים את המוצר על פי הנראות שלו לפני שבדקנו את תכונות ה"אופי" שלו ולא בכדי. מוצר שנראה לנו אסתטי ונעים לעין מבחינה חזותית יצור ויגרום לנו לסקרנות לגשת ולבחון אותו בין אם זה על המדף בסופר, בין אם זה כחלק מפרזנטציה ובין אם זה מתוך מבט וירטואלי באתר אינטרנט שאנחנו גולשים בו. כך גם בתחום האפליקציות, אפליקציה בעלת שם מושך וברור ונראות מושכת, תביא ותמשוך יותר משתמשים ואי לכך ובהתאם לזאת תביא גם לתוצאות יעילות יותר מבחינת השיווק והחשיפה שלה.


תופעת ה"מסתכלים בקנקן" –   If you can't beat them join them

אבל איך בדיוק עושים את זה? כפי שכבר ציינו מעלה, היכולת לנצח בעידן שכל הנוצץ זהב, חייבים להפוך לזהב הלכה למעשה. היכולת ליצור תחושה של זוהר ו"באז", היכולת להראות "זול" אבל גם "שווה" ו"משתלם", ממש בדומה לשיטת "ערוץ הקניות" היא השיטה המנצחת, זאת אשר גורפת את מירב הרווחים לפחות בהווה הנוכחי ובעתיד הקרוב.