בית תוכנה, פיתוח תוכנות

מענה טלפוני לעסקים עם אפליקציה

  • מעוניין לייעל את ניהול העסק?
  • מחפש פתרון יעיל וחסכוני לטיפול בטלפונים?
  • מענה טלפוני מתקדם עם אפליקציה ייעודית?


מענה טלפוני לעסקים עם אפליקציה חכמה משדרג את השירות הותיק של מענה אנושי לעסקים אשר זמין אל הלקוחות בכל שעה ביום. השינוי הגדול הוא הנוחות המירבית ממנה נהנה בעל העסק. כל הפניות והמשימות מופיעות מול העיניים, בלחיצת כפתור פשוטה. תוכל להתעדכן מכל מקום לגבי הודעות, פניות, בקשות ומשימות. תוכל לנהל את השירות עצמו מהאפליקציה ולהגדיר דרכה את כל מה שחשוב לך.

 

שירות מענה אנושי לעסקים – מהו כולל?

שירות מענה אנושי לעסקים כולל מענה לשיחות של לקוחות בשעות אותם בעל העסק מגדיר מראש. כמו כן נותני השירות של השירות יאספו הודעות במהלך היום ויעבירו הודעות דחופות באופן מיידי לבעל העסק. מענה אנושי לעסקים הוא נוח מאוד גם ללקוח וגם לבעל העסק. הוא חוסך בעלויות, מאפשר לבעל העסק להיות פנוי לפיתוח העסק ולא רק לטלפון שמצלצל כל היום. כמו כן הלקוח נהנה מחוויית שירות טובה וזמינות כל העת.

 

למי כדאי להשתמש בשירות מסוג זה?

כל בעל עסק אשר מוצא את עצמו עסוק במענה טלפוני כל היום, ובכך לא מצליח להמשיך ולפתח את העסק שלו או לחילופין בעל עסק שמוציא כסף רב על שכירות של משרד ומשכורת חודשית למזכירה. שירות מענה טלפוני לעסקים עם אפליקציה (או בלעדיה) יכול לחסוך לך בהוצאות ולפנות לך זמן רב. לא משנה אם העסק שלך הוא עסק גדול ומשגשג או קטן ומתחיל. שירות מסוג זה יכול לסייע לכולם, ומשדרג את החוויה של בית העסק ושל קהל הלקוחות כולו.

 

מענה טלפוני לעסקים באמצעות אפליקציה

מה כולל מענה טלפוני לעסקים עם אפליקציה? הרבה מאוד יתרונות עבור קהל המשתמשים:

  • קבלת הודעות בלחיצת כפתור
  • קבלת פרטי לקוחות
  • ניהול יומן פגישות
  • עדכון על פעולות שיש לבצע בבית העסק
  • קבלת לידים
  • הודעות קוליות
  • שליטה מלאה בעסק והכל דרך האפליקציה

האפליקציה הזו יכולה לסייע רבות ולשדרג כל עסק. לכן כדאי ומומלץ מאוד להתנסות בה ולהבין שבעצם אי אפשר לנהל עסק כיום, בלעדיה.

 

חשיבות מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי לעסקים באופן כללי, ומענה טלפוני לעסקים עם אפליקציה באופן פרטני, הם חשובים מאוד כיום לעסקים שנחשבים כנותני שירות. שימוש בשירות זה יחסוך מבעל העסק להיות צמוד לטלפון. במידה וישנם לקוחות החיים בחו"ל, ניתן לתת להם שירות של מענה אנושי בשעות הנוחות להם, כך שכולם יוצאים נשכרים. כמו כן ניתן לתת שירות במגוון רחב של שפות במידת הצורך.

שעות העבודה של נותני השירות במענה אנושי טלפוני לעסקים, הוא רחב וכל בעל עסק יכול להגדיר את שעות העבודה בהם הוא זקוק לשירות. ישנם בעלי עסקים שרוצים להפעיל מענה אנושי לעסק שלהם במהלך כל היום וישנם כאלו שיעדיפו לתת את השירות ללקוחות שלהם רק בשעות מסוימות ומוגדרות מראש. עם האפליקציה השירות נעשה עוד יותר פשוט ויעיל. תנסה ותיווכח בעצמך.