בית תוכנה, פיתוח תוכנות

מה זה CRM?

אחד מהפתרונות אותו מציעה לכם חברת codefrog הוא פיתוח מערכת CRM המותאמת לצרכים של החברה שלכם. כיום מערכת זו היא אחת המערכות החיוניות ביותר לכל עסק.
מערכת של ניהול קשרי הלקוחות תאגד את כל הקשור ללקוחות החברה, מפרטי ההתקשרות הבסיסיים של אותו לקוח ועד תהליכי השיווק, כאשר היתרון הגדול שלה בא לידי ביטוי בכך שכל החלקים בה מסונכרנים.
CRM, הוא כלי חיוני לניהול וארגון נכון של לקוחות. מערכת זו מייעלת את הזמן ומאפשרת תוצאות מוצלחות אשר יעזרו לחברה להגדיל את הכנסותיה.
 

מה מערכת CRM מספקת לכם

CRM הוא מאגר מידע שאליו מוזנים כל הנתונים והפעילויות הקשורות אל הלקוחות של החברה והלקוחות הפוטנציאליים של החברה באופן מיידי. מערכת CRM מאפשר סנכרון מלא בין כל המחלקות והפעולות המתבצעות בחברה במערכת אחת.
בנוסף, המערכת מאפשרת לכל עובד בעל הרשאה את האפשרות להיכנס אל המערכת מכל מקום ובכל זמן.
 

הרכיבים המרכזיים של המערכת

  • החלק התפעולי- כאן מדובר במערכת מידע אשר פועלת באופן אוטומטי ומתעדת כל דבר הקשור אל הלקוח מהרגע בו הוא הוגדר כלקוח פוטנציאלי כולל הרגע בו הוא הופך ללקוח החברה ומבצע רכישות קבועות . מערכת ה- CRM בונה פרופיל לקוח בכל היבט אפשרי, (שיווקי, כלכלי, יומן פעילויות ועוד). בנוסף, החלק התפעולי של המערכת יהיה מסונכרן באופן מלא עם שני החלקים הנוספים: החלק האנליטי והחלק השיתופי.
  • החלק האנליטי- בחלק זה החברה תוכל להשתמש בכלים שונים המיועדים לניתוח נתונים, פילוח ותחקור. ניתן להשתמש בכלים אלו ברמה יחידנית (לקוח בודד) או ברמה קבוצתית (קבוצה של לקוחות). שימוש בכלים אלו יאפשרו לכם לזהות לקוחות נוטשים על פי האטה או הפסקת רכישות מהחברה, תלונות ועוד. ברגע בו יש לכם דו"ח מסודר של לקוחות אשר מוגדרים כלקוחות בסיכון, תוכלו להעבירו לחלק התפעולי של המערכת ולהורות למחלקת שימור הלקוחות בחברה להתחיל בעבודתם.
  • החלק השיתופי- החלק החשוב למחלקת השיווק והמכירות של החברה. בחלק זה יהיו כל פרטי ההתקשרות של הלקוחות (פגישות, צ'ט, דואר אלקטרוני, טלפונים ועוד).
 
מערכת ה- CRM שחברת codefrog תפתח עבורכם יכולה לכלול את הדברים הבאים:
שיווק- בחירת פלח שוק, ניתוח הצרכים של הלקוח, בנייה של מסע פרסומי, תקשורת עם הלקוח.
מכירה- ניהול תהליכי מכירה ללקוחות, תיאום של הפעילויות המכירתית בעסק, שיתוף של מידע בין סוכני המכירות של החברה.
שירות לקוחות- מעקבים באשר לכל פנייה של לקוח, ריכוז של כל הפניות בדו"ח אחד, FOLLOW UP.
תמיכה- דו"ח תקלות של כל לקוח, תיאום פגישות טכנאי ושליחויות.
בנוסף, תהיה לכם אפשרות של יומני פעילות מסודרים, תמיכה, הצעות מחיר ועוד.