בית תוכנה, פיתוח תוכנות

איך אפליקציה תסייע להגדיל מכירות לחנות וירטואלית

אפליקציה היא סביבת העבודה ופלטפורמת השיווק והמכירות העצמתית והאפקטיבית ביותר. היא נגישה וזמינה לאנשי החברה, לספקים וללקוחות ומאפשרת התממשקות מרבית ומיטבית ובתוך כך חיסכון ניכר בזמן ובכסף- שני משאבים שלא ניתן להפריז בתיאור חשיבותם.


חנות אינטרנטית מייתרת את הצורך להחזיק חנות פיזית, אף שלא מעט חברות ועסקים מפעלים בו בזמן את שני הסוגים של החנויות כדי ליצור סינרגיה בינהן. אפליקציה ייעודית מתעדכנת באופן שוטף ומאפשרת למקסם את הפוטנציאל של החנות הווירטואלית ולהגביר את כושר המכירות ואת היקפיהן.


תפסת מרובה- הרווחת!


האופנים המגוונים שבהם אפליקציה מסייעת להגדלת המכירות של חנות וירטואלית מעידים אל תועלתה הרבה:

1. האפליקציה מאפשרת ליצור שינויים ולהגיב עליהם במהירות. היא מאפשרת ליידע את הצרכנים הפוטנציאליים – ודאי את הקיימים- בשינוי מבנה החנות ו/או בתכולתה, במיקומן של הקטגוריות השונות, בלשוניות שמאפשרות הגעה אליהן.
2. בחנות אינטרנטית המבוססת על קוד פתוח ניתן לשפר ולשדרג כל העת את החנות ואת חוויית הגלישה בה באמצעות תוספים שונים שניתן לרכוש אותם ולהתקינם.
3. תוסף ייעודי להגדלת המכירות מקצר את התהליך ומייעל אותו: במקום שלבים אחדי (שישה בדרך כלל) תוסף מאפשר הצגת השדות השונים באופן מרוכז, קל לתפעול. מילוי הפרטים אורך שניות אחדות בלבד וכך ניתן לבצע הזמנה במהירות.
4. לקלות ולנוחות התפעול יש חשיבות עצומה, לא אחת מכרעת, במניעת זליגה של גולשים ועזיבתם את האתר. ככל שיארך משך שהייתם בו כך יגבר הסיכוי למכור להם מוצר או שירות.


שמירת קשר עם לקוחות


יש גולשים שמתחילים למלא את סל המוצרים אבל מסיבות שונות מפסיקים באמצע התהליך. תוסף מיוחד מאפשר לתזמן את מועד המיילים לתזכורת. הגברת הסיכוי שהם ירכשו באתר מושגת, לדוגמה, על ידי מתן תמריץ, קופון או הפחתה במחיר.
על מנת להסיר ספקות אצל הלקוחות הפוטנציאליים, חשוב שיהיה נגיש וזמין להם מקור מידע מקצועי ואמין שישיב על שאלותיהם ויסיר ספקות, יעודד רכישה ובעיקר יקנה להם את הביטחון שיניע ויעודד אותם לרכוש. תוסף המאפשר לשאול שאלה והתחייבות למתן תשובה בתוך זמן קצר וקצוב בהחלט משפרת את סיכויי המכירה. אפשרות לקיום צ'ט און ליין עם נציג שירות של החברה/חנות היא תרומה חשובה ביותר להגברת המכירה. מוצר אזל מהמלאי? תוסף מאפשר ללקוחות פוטנציאליים לקבל הודעה על כך והבטחה כי הם יעודכנו כאשר יתחדש המלאי.


שימור לקוחות כדרך להגדלת מספרם


לקוחות נאמנים ראויים לצ'ופרים. לבעלי החנות המקוונת יש אינטרס מובהק להפיכת כל לקוחותיהם ללקוחות נאמנים ובעיקר- קבועים...  כלל ידוע הוא כי שמונים אחוז  מההכנסות מגיעות מעשרים אחוז מלקוחות נאמנים. באמצעות התוסף "זיכוי בנקודות" הלקוחות שלכם יקבלו נקודות זיכוי לרכישה עתידית לקנייה באתר. ניתן לקבוע את השווי הכספי של הנקודה ורכישה באיזה סכום מזכה בנקודה או בנקודות. מה שחשוב הוא העיקרון.

באופן פרדוכסלי, ככל שרב מספרן של התוספות שמוצעות ללקוחות- הפוטנציאליים והקיימים- כך הופכת ההחלטה על הקנייה עליה למהירה יותר, תהליך ביצועה קל ופשוט יותר. חנות אינטרנטית אולטימטיבית (שהאפליקציה הייעודית אחראית לה) פתוחה 24/7 לטובת הלקוחות, לנוחותם ולרווחתם.